четвер, 7 травня 2020 р.

Звертання до моєї групи 5А класу

Любі діти!

У нас в групі декілька разів поспіль під час проходження тестування з'являвся новий учень на ім'я Петро Скороход. Причому те ж саме було й під час виконання тестів на іншому сайті.
Саме тому я вимушений зробити наступне: з цього моменту ви не отримуватимете код доступу чи пряме посилання, а заходитимете на сайт під своїми логіном та паролем, після чого ви бачитимете, що у вас є новий тест. Тоді ви його зможете пройти. Логін та пароль ті самі, під якими ви заходили для проходження олімпіади (вам їх повідомила Світлана Олексіївна).

PS. Хто заходив під ім'ям Петра Скорохода, мені достеменно відомо. І не тільки мені. І я дуже розчарований, що ця порядна та вихована дитина опустилася до такого ганебного вчинку.

Немає коментарів:

Дописати коментар